НАРАХУВАННЯ ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ НАСЕЛЕННЮ

В період з травня 2017 року по березень 2018 року до селищної ради звернулося 187 громадян з проханням оформлення житлової субсидії. Фактично, на даний період часу проведено нарахування по 172 домогосподарствам, що складає 92% від загальної кількості звернень громадян. По 15 домогосподарствах ще проводиться робота з нарахування субсидій у зв’язку з недавніми зверненнями, не готовністю певних документів чи запитів, або розбіжностями чи недостовірністю наданої інформації претендентами на отримання житлової субсидії.

Користуються субсидіями близько 1500 домогосподаств.

 

У звітному періоді, як і планувалося, розпочато формування електронної бази погосподарського обліку. На сьогоднішній день внесено 65% домогосподарств приватного сектора смт. Чабани та 90% - с. Новосілки. Сформована електронна база дасть можливість підвищити якість обслуговування громадян.

Наприкінці року, після підготовки приміщень та введення в штат фахових працівників, запрацював при Чабанівській селищній раді Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), який надає громадянам 41 вид адміністративних послуг.

Інтереси територіальної громади, крім селищного голови, представляють 26 депутатів та 21 член виконавчого комітету.

Відповідно до ст. 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» в Чабанівській селищній раді працює 6 постійних депутатських комісій:

Комісія з питань планово-бюджетної діяльності та соціального розвитку території селищної ради.

Комісія з питань земельних відносин та охорони навколишнього середовища.

Комісія з питань освіти, культури, спорту, духовного розвитку та молодіжної політики.

Комісія з питань комунального господарства, розвитку підприємництва, благоустрою і транспорту.

Комісія з питань регламенту, етики депутатів, законності та охорони правопорядку.

Комісія з питань охорони здоров’я, соціального захисту, материнства та дитинства.

Протягом 2017 року було організовано і проведено тридцять три сесії селищної ради, на яких було прийнято 795 рішень.

За звітний період проведено 14 засідань виконавчого комітету.

При виконавчому комітеті працюють створені комісії: Адміністративна комісія, розглянула 15 протоколів про адміністративне правопорушення, за якими накладені та сплачені до селищного бюджету адміністративні штрафи.

Житлова комісія, провела 10 засідань з питань розгляду заяв громадян щодо взяття на квартирний облік для поліпшення житлових умов.

Комісія з обстеження зелених насаджень, провела 8 засідань, склала 8 актів щодо питань видалення аварійних дерев чи тих насаджень, які потребували дозволу на видалення з інших причин.

Опікунська рада органу опіки та піклування. Проведено 9 засідань, на яких прийнято 23 рішення з питань опіки та піклування, захисту прав неповнолітніх дітей. Члени опікунської ради, разом із представниками депутатського корпусу здійснили 30 обстежень житлово-побутових умов сімей та склали відповідно 30 актів. Сформовано 19 особистих справ дітей сиріт та дітей які опинилися в складних життєвих обставинах.

На засіданнях виконавчого комітету було розглянуто 245 питань та прийнято 290 рішень. Переважна кількість заяв від громадян була на предмет присвоєння адреси об’єктам нерухомого майна. Таких заяв було 72. Про надання дозволу на звільнення від оплати за харчування дітей в дошкільних навчальних закладах «Дзвіночок» та «Яблучко» за пільгами малозабезпечених сімей – 10 заяв, за пільгами учасників бойових дій – 3 заяви, багатодітних сімей – 8 заяв, з питань поліпшення житла та взяття на квартирний облік за звітний період, звернулось 15 громадян, які за рішенням виконкому були взяті на квартирний облік як за пільгами учасників бойових дій в зоні АТО, за пільгами багатодітних, так і на загальних підставах.

Упорядкована номенклатура справ на всі процеси роботи апарату Чабанівської селищної ради

Організовувалися та проводилися організаційно-масові заходи та готувалися відзнаки (Подяки так Грамоти) нашим мешканцям для вручення з нагоди Днів села та селища, професійних свят.

У 2017 р. складено 153 актових записи цивільного стану громадян. Звернулись до селищної ради щодо реєстрації шлюбу – 30 пар сімей, що на 3 (10 %) менше, ніж у 2016 р., складено 39 свідоцтв про народження, або на 26 (40%) менше, ніж у 2016 році та 84 свідоцтв про смерть, що на (8-9 %) менше, ніж у 2016 р.

Виконавчим комітетом видано понад 400 довідок.

Складено 168 характеристик на мешканців населених пунктів для подання за місцем вимоги. Надано 1848 відповідей на листи від громадян, органів влади, установ та організацій.

Направлено 87 листів до державних органів влади та відповідних міністерств.

Складено та опрацьовано виконання 36 приписів про порушення благоустрою.

Виконавчий комітет брав участь у підготовці плану соціально-економічного розвитку для подальшого затвердження Чабанівською селищною радою.

Був підготовлений та поданий до друку великий обсяг матеріалу для книги «80 років Києво-Святошинському району».

У 2017 році депутатами та представниками апарату селищної ради проводилась робота щодо повернення у власність громади об’єктів соціальної інфраструктури, а саме: спортивного стадіону, озера по вул. Озерна та приміщення Чабанівської дитячої школи мистецтв в с. Новосілки. Досягнуто певних результатів - передано у власність Чабанівської селищної ради приміщення Чабанівської дитячої школи мистецтв.

Захищалися у судах інтереси громади з питань власності, пайової участі, сплати оренди, виконання договірних зобов’язань та ін.

Укладено 15 договорів про пайову участь у розвитку інфраструктури населених пунктів Чабанівської селищної ради.

За підтримки депутатів та апарату Чабанівської селищної ради були виготовлені документи на право власності нежитлового приміщення Центру культури та дозвілля в смт. Чабани та Чабанівської селищної ради. Пройдено процедуру з оформлення документів та передачі до комунальної власності громади ДНЗ «Яблучко» в с. Новосілки, нежитлових приміщень Чабанівського відділення Національної Поліції та приміщення Чабанівської дитячої школи мистецтв по вул. Садова в с. Новосілки.

4

назад 3 стр.   далі 5 стр.