Адже люди, не отримуючи належних їм від держави виплат на комунальні послуги, звертаються саме до нас за допомогою, а ми зобов’язані реально допомагати.
 Із квітня минулого року Чабанівська селищна рада веде реєстрацію громадян. Звернення громадян з питань реєстрації за місцем проживання – це зручно і вигідно для населення. Для цього нам довелося обладнати окреме приміщення, зробити ремонт та здійснити перепланування приміщень всієї селищної ради. Люди, які приходять за довідками, вирішенням питань нарахування субсидій, питань військово-облікового характеру, реєстрації тощо тепер мають місце для очікування. У таких місцях оприлюднюється виконавчим комітетом необхідна для громади інформація, оголошення. Також у цьому приміщенні встановлений термінал, де можна сплатити держмито, комунальні послуги та здійснити інші фінансові операції. Так, за 9 місяців 2016 р. було зареєстровано 486 осіб та знято з реєстрації – 307 осіб, видано 2349 довідок про реєстрацію. За 9 місяців 2016 р. в бюджет селищної ради надійшло 10342 грн. за сплачене державне мито, за зняття з реєстрації та реєстрацію місця проживання, у т.ч. адміністративні штрафи (несвоєчасна реєстрація).
 Слід зазначити, що в цьому напрямі це лише перший крок. Надавати послуги громадянам швидко та зручно на вищевказані звернення – це можливо шляхом впровадження новітніх технологій, які є незамінними в усіх сферах діяльності нашого сьогодення. Безперечно, що це суттєві витрати на придбання обладнання, програмного забезпечення, це підготовка кадрів та багато інших проблем. Але впровадження новітніх технологій дозволить скоротити процедуру видачі довідок до 5 –ти хвилин, замість 20-30 хв, які займають час сьогодні. У зв’язку з чим, ми запланували в цьому році наповнення електронної бази обліку реєстрації мешканців смт. Чабани та с. Новосілки. Уже придбана та установлена відповідна програма, наповнення якої дозволить мати реальний облік домогосподарств та значно скоротить у часі видачу громадянам, необхідних довідок про адресу, реєстрацію тощо, дасть реальну інформацію про виборців.
 Наразі в селищній раді тривають ремонтні роботи в приміщенні, в якому буде розміщений Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП).
 За результатами роботи зі зверненнями, у громади складається об’єктивна оцінка ефективності роботи селищного голови та всієї селищної ради як місцевого органу самоврядування. Дотримуватися принципу відкритості та доступності, вчасно розглядати подані заяви, знаходити оптимальні шляхи їх вирішення, проявляти увагу, витримку, тактовність до людей - такі вимоги ставляться перед працівниками Чабанівської селищної ради у роботі зі зверненнями громадян.
 Технологічні процеси роботи з листами, заявами, скаргами громадян в селищній раді ведуться відповідно до «Інструкції з діловодства зі зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування» затвердженої постановою Кабінету Міністрів України.

4

назад 3 стр.   далі 5 стр.