За звітний період, із січня по жовтень 2018 року, до Чабанівської селищної ради надійшло 1891 звернень, що на 11,5% менше, ніж за такий період минулого року (2138), з них – письмових – 1264, на особистому прийомі – 627, через Урядову гарячу лінію – 28. У т.ч:
16 - колективних, 2 – повторних, 8 – скарг.
У зверненнях порушено 2288 питань, а саме: 1360 (59%) - соціального захисту, 390 (17 %) – земельних, 147 (6%) - з питань комунального господарства, 58
(2%) - з житлової політики, 14 - з охорони здоров’я, 12 - з екології, 17- з законності та охорони правопорядку.
Найбільше звернень надійшло від ветеранів війни та праці - 319, від потерпілих на ЧАЕС – 87, від учасників бойових дій в зоні АТО – 51 звернення, від осіб з інвалідністю - 22, від членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 17.
Звернення громадян розглядаються на особистому прийомі громадян селищним головою, його заступниками та секретарями селищної ради і виконкому згідно графіку, затвердженим рішенням виконавчого комітету.
Розглядаються звернення на профільних депутатських комісіях, які подаються для прийняття рішень на сесіях селищної ради, окремі питання порушуються і
на виробничих нарадах, які проходять на початку кожного робочого тижня, протоколюються та є на особистому контролі голови.
У січні місяці 2018 року на засіданні виконавчого комітету обговорювалося питання про роботу зі зверненнями громадян у Чабанівській селищній раді за минулий, 2017 рік та в липні - за перше півріччя 2018 року.
За звітний період складено 131 запис актів громадського стану, у т.ч –зареєстровано 28 шлюбів, видано 27 свідоцтв про народження та 76 – про смерть.
Виконавчий комітет розглянув 275 питань та прийняв 249 рішень. На засіданнях виконавчого комітету переважна кількість звернень від громадян була
на предмет присвоєння адреси об’єктам нерухомого майна - 25 заяв, про надання дозволу на звільнення від оплати за харчування дітей в дошкільних навчальних закладах «Дзвіночок» та «Яблучко» за пільгами малозабезпечених сімей – 9 заяв, за пільгами учасників бойових дій – 5 заяв, за пільгами багатодітних сімей – 13 заяв, з питань поліпшення житла та взяття на квартирний облік за звітний період, звернулось 6 громадян, які за рішенням виконкому були взяті на квартирний облік, у т.ч. 4 - за пільгами учасників бойових дій в зоні АТО та 1 – член сім’ї, батько якої загинув в АТО.
За 10 місяців 2018 р. письмових звернень щодо надання матеріальної допомоги становить 59 % від загальної кількості. Всі заяви від мешканців про надання матеріальної допомоги направляються на вивчення постійної депутатської комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту, материнства та дитинства. Матеріальна допомога надається громадянам, згідно прийнятих на сесії ради рішень і становить від 500 грн до 2 тисяч грн. адресної допомоги, для онкохворих громадян, учасників АТО - від 2-х до 5 тис. грн, а пораненим воїнам – від 10 до 15 тис. грн. Щомісячно виділяється матеріальної допомоги на
загальну суму - до 60 тис. грн. На такі звернення громадян, за звітний період Чабанівською селищною радою виділено 893600 грн.,
яку отримали 1360 осіб, а саме:
39 000 грн. отримали 26 учасників бойових дій в зоні АТО;
34 000 грн – отримали 65 сімей новонароджених дітей;
124 800 грн –отримали 624 ветерани війни та праці;
43 600 грн - отримали 87 потерпілих в наслідок аварії на ЧАЕС.
Із січня місяця 2018 року при виконавчому комітеті Чабанівської селищної ради почав працювати Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП). На
кінець звітного періоду надається 54 адміністративних послуги.
До ЦНАПу звернулось 3617 громадян, з них: 2095 громадянам надано довідок; 376 – реєстрація місця проживання; 240 - знятих з реєстрації місця проживання;
196 – зареєстровано права власності на нерухоме майно; 47 – реєстрація юридичних та фізичних осіб. З серпня 2018 року у ЦНАПі 710 осіб отримали закордонні паспорти та 105 ІD – картки. Довідки видаються відразу, в той же день, а для тих, хто звертається за отриманням паспортів, призначається час з метою недопущення черг. Планується прийом звернень громадян для отримання адмінпослуг через мережу інтернет.
На кількості видів адміністративних послуг ми не зупиняємося і на сьогоднішній день працюємо над їх розширенням. Найближчим часом відкриється ще 16 адміністративних послуг з питань земельних відносин.
Аналізуючи такі статистичні факти, можна сказати, що найбільше громадян звертається до селищної ради із соціальних та земельних питань. У селищній раді на даний час знаходиться понад 2 тисячі заяв на отримання земельних ділянок та понад 400 – для поліпшення житлових умов перебувають на квартирному обліку.
Всього з питань субсидій за 10 місяців 2018 р. до Чабанівської селищної ради звернулося - 1500 осіб.
Всі звернення, що надходять до Чабанівської селищної ради, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Заявників повідомляють про результати розгляду у встановлений законодавством термін.
Чабанівська селищна рада намагається не лише працювати над задоволенням проблем заявників, але й створити максимально комфортні умови для прийому громадян. Так, в приміщенні ветеранських організацій с. Новосілки, де здійснюються виїзні прийоми громадян, було зроблено ремонт приміщення, замінені меблі, облаштовано кухонний куточок холодильником, побутовою технікою для приготування швидкого гарячого харчування.
Встановлено бойлер для підігріву води. Також для ветеранів війни та праці, які часто приходять на прийом, встановлені інформаційні куточки. Вхід до приміщення з вулиці обладнано пандусом для людей з обмеженими фізичними можливостями. Наразі триває ремонт у кімнаті фахівця з соціальної роботи.
У приміщенні селищної ради зроблений ремонт не лише для зручності працівників ради, але й з метою обладнання місць для очікування громадян, які вертаються за певними послугами, встановлено крісла, інформаційні стенди.
У приміщенні ЦНАПу встановлений термінал, який дозволяє на місці сплачувати кошти, та ксерокопіювальний апарат. Ксерокопії документів для суб’єктів звернень здійснюються безкоштовно. Для громадян, які прийшли з дітьми за адміністративними послугами, облаштована дитяча зона. Влітку громадяни мають змогу очікувати та відпочивати на встановлених на зеленій зоні, біля ЦНАПу, комфортних лавочках. Також облаштовано місце для паркування автомобілів. За результатами роботи зі зверненнями, у громади складається об’єктивна оцінка ефективності роботи селищного голови та всієї
селищної ради як місцевого органу самоврядування. В селищній раді працює кваліфікований персонал та з увагою і толерантним ставленням до кожного. Отже, недопущення формального розгляду звернень, організація особистого прийому громадян - Чабанівська селищна рада вважає однією з пріоритетних в сфері своєї діяльності та приділяє в цьому напряму роботи значну увагу. Підсумки роботи із звернен нями громадян свідчать, що робота із зверненнями громадян в раді є системною та результативною, проте потребує постійного вдосконалення та пошуків нових форм і методів роботи.

Олександр Киризлієв